Jak uruchomić infolinię w firmie?  

obsługa klienta

Infolinia w firmie jest bardzo potrzebnym narzędziem. Dzięki temu zapewnisz sobie przede wszystkim ciągły kontakt ze swoimi klientami. Jest to bardzo ważne podczas zapewniania sobie ciągłości sprzedaży oraz świadczenia usług. W ten sposób jesteś blisko ze swoimi klientami.  

Czy warto zakładać infolinię?

Oczywiście, że tak! Założenie infolinii pozwala Tobie pozostać przez cały czas z Twoimi klientami w kontakcie. Z reguły jest to odbierane bardzo profesjonalnie. Klienci mają również poczucie tego, że firma nie jest podmiotem, który za chwilę zniknie.

Jakie producenta wybrać?

Oczywiście producent samej infolinii jest ważnym czynnikiem. Dlaczego warto mieć to na uwadze. Przede wszystkim jakikolwiek system powinien przede wszystkim działać, ponieważ mniejsza lub większa awaria automatycznie sprawia, że firma przestaje pracować. Tak samo jest w przypadku infolinii. Kiedy coś w niej przestanie działać, wówczas cała obsługa klienta leży i nikt niczego nie zrobi, dopóki nie zostanie ona naprawiana – a frustracja klienta rośnie tylko jeszcze bardziej. Przykładem dobrej i sprawdzonej firmy jest Kontakt Infolinia. Działalność gospodarcza jest prowadzona w tym przypadku już od długiego czasu, a co za tym idzie na pewno już nieraz trafiła się mało typowa sytuacja, która sprawiła, że trzeba było wykazać się swoim doświadczeniem oraz wiedzą w tym zakresie.

Jakie są wady i zalety infolinii

W przypadku infolinii dużą zaletą jest przede wszystkim załatwianie wszystkich kwestii od ręki. Jest to przede wszystkim dobre zarówno dla klientów oraz przedsiębiorców. Dla tych pierwszych pod względem szybkiego załatwiania swoich spraw i uzyskiwania odpowiedzi na naglące pytania. Dlaczego dla przedsiębiorców jest to dobre rozwiązanie? Otóż dla pracowników też nie jest niczym przyjemnym, kiedy otrzymują kilkadziesiąt maili codziennie. Podczas kontaktu telefonicznego są w stanie bardzo szybko załatwić sprawę i mieć ją z głowy.

Infolinia jest bardzo ważna w każdej większej firmie, ponieważ zapewnia płynność kontaktu ze swoimi klientami. Dodatkowo jest to gwarancja bardzo szybkiego załatwiania spraw, a co za tym idzie masz możliwość usprawnienia obsługi swoich klientów, co na pewno zostanie docenione nie tylko przez Twoich pracowników, ale również przez swoich klientów.

 

O Jan Nowicki 36 artykułów
Jan Nowicki - jestem aktywnym przedsiębiorcą, prowadzę własny biznes oraz gram na Forexie i giełdzie papierów wartościowych. Na co dzień pasjonuję się sportem i rekreacją oraz muzyką pop rockową.